سرفصل های مهم
سیزدهم - استفاده از کلمات ۲
توضیح مختصر
- زمان مطالعه 0 دقیقه
- سطح سخت
دانلود اپلیکیشن «زبانشناس»
فایل ویدیویی
برای دسترسی به این محتوا بایستی اپلیکیشن زبانشناس را نصب کنید.
ترجمهی درس
سلام، دوستان! به استفاده از کلمات ۲، «باز هم بشقابپرندهها»، داستانمون واسه درس ۱۳ خوش اومدین.
هر گاه روزنامهنگاران با قحطی خبر مواجه میشوند این سوال قطعا جالب را احیا میکنند که چگونه میتوان بشقاب پرندهها یا اشیا پرنده ناشناخته را توجیه کرد؟ معمولا داستان با توصیف شی توسط یک نگهبان ناظر شروع میشود که تردیدی ندارد که شی مورد نظر از فضای خارج مهاجرت کرده است. او اصرار داد که کشتی فضایی در ارتفاع ۳۰ پایی دریاچهی مهآلود ظاهر شد. او اذعان میکند یک نور متمایل به سبز مانع از آن شد که شکل دقیقش را ببیند. ویراستاران روزنامهها عاشق این داستانها هستند زیرا مردم را علاقمند به آگاهی درباره بشقابپرندهها نگه میدارند و آن ها را خریدار روزنامهها میکنند.
خب، اینم از پایان داستان کوچیکمون، «باز هم بشقابپرندهها». امیدوارم ازش لذت برده باشین. دفعهی دیگه میبینمتون، بدرود.
متن انگلیسی درس
Hello, guys! Welcome to Words in Use 2, “Flying Saucers Again”, our story for lesson 13.
Whenever journalists* face a news famine, they revive the undeniably* interesting question: How can we explain UFOs—unidentified flying objects? The story usually commences* with a description of the object by some observant* night watchman who doesn’t hesitate* to identify* the object as having migrated* from outer space. The vessel, he persists, appeared over the hazy* lake at about 30 feet. A greenish gleam* prohibited* him from seeing its exact shape, he admits. Newspaper editors* love these stories because they keep the population* interested in knowledge about UFOs and keep them buying newspapers.
Okay, this is the end of our little story, “Flying Saucers Again”. Hope you’ve enjoyed it. See you next time, goodbye.
مشارکت کنندگان در این صفحه
تا کنون فردی در بازسازی این صفحه مشارکت نداشته است.
🖊 شما نیز میتوانید برای مشارکت در ترجمهی این صفحه یا اصلاح متن انگلیسی، به این لینک مراجعه بفرمایید.