سرفصل های مهم
هفدهم - استفاده از کلمات ۲
توضیح مختصر
- زمان مطالعه 0 دقیقه
- سطح سخت
دانلود اپلیکیشن «زبانشناس»
فایل ویدیویی
برای دسترسی به این محتوا بایستی اپلیکیشن زبانشناس را نصب کنید.
ترجمهی درس
سلام به شما، دوستان! حالا، شما قراره همهی کلماتی که توی این درس یاد گرفتهیم رو توی یک نوشته ببینید. خب، استفاده از کلمات، بخش دو، درس ۱۷، «یک فنجان قهوه»؟
نوشیدنیای که هنوز بیشترین لذت را برای آمریکاییها دارد قهوه است، اما بد نیست که معتادان مراقب گونههای فوری آن باشند. کمپانیها که حرص مشتری میزنند و مطمئن هستند که این مشتریها را از دست نخواهند داد، محصولاتشان را به هر شکل فوریای ارائه خواهند کرد-مایع، پودر، و خردشده- و نوشندهی قهوه که از شوربختی خود آگاه است برایش دشوار است که از برخی از محصولات فوری تاسفبارتر پرهیز کند. بیتردید واقعیت تلخ این است که مقدار وسیعی از قهوهی فوری برای تامین تقاضای مردمی برای راحتی کار، فروخته میشود. چون افراد بیشتر و بیشتری قهوه آماده را انتخاب میکنند، یک بشکه قهوهی واقعی ممکن است به وسیلهای برای موزهها تبدیل شود.
اینم از این. امیدوارم ازش لذت برده باشین. توی بخش بعدی میبینمتون، بدرود.
متن انگلیسی درس
Hi there, guys! Now, you’re gonna see all the words we’ve learned in this lesson, in an essay. So, Words in Use, part 2, lesson 17, “A Cup of Coffee”?
The drink with the most appeal* for Americans is still coffee, but coffee addicts* had better be wary of the instant forms. Greedy for customers and confident* they won’t lose them, companies will put their product in any instant form-liquid, powder, chips-and the coffee drinker, aware* of his misfortune, finds it hard to avoid some of the more wretched* instant products. The harsh* fact is that an enormous* quantity* of instant coffee is being sold, no doubt, to nourish the popular demand for convenience. A keg of real coffee may become a museum piece as more and more people opt for instant coffee.
That’s it. Hope you’ve enjoyed it. See you in the next part, goodbye.
مشارکت کنندگان در این صفحه
تا کنون فردی در بازسازی این صفحه مشارکت نداشته است.
🖊 شما نیز میتوانید برای مشارکت در ترجمهی این صفحه یا اصلاح متن انگلیسی، به این لینک مراجعه بفرمایید.