۱۱۰۰ واژه ای که باید بدانید

43 فصل | 171 درس

روز چهارم

توضیح مختصر

  • زمان مطالعه 0 دقیقه
  • سطح خیلی سخت

دانلود اپلیکیشن «زبانشناس»

این درس را می‌توانید به بهترین شکل و با امکانات عالی در اپلیکیشن «زبانشناس» بخوانید

دانلود اپلیکیشن «زبانشناس»

فایل صوتی

دانلود فایل صوتی

متن انگلیسی درس

WHAT’S IN A NAME?

Supermarkets now cany their own products to compete with the national brands. These “house” brands are not in a felicitous* position because they cannot be advertised widely.

Supermarkets overcome this encumbrance* by making these brands less expensive. Many people believe the shibboleth.

“You get what you pay for,” and they purchase items on the premise* that quality varies as the price does. Are the claims made by nationally advertised brands bogus? How can one bread company substantiate its nutritive superiority over another? As there is no incontrovertible* evidence, the more expensive bread (or coffee, etc.) must compensate* by increased advertising. They make inordinate* claims, using those raucous techniques proven so successful in convincing the frugal* consumer to switch to a more costly brand.

s.

مشارکت کنندگان در این صفحه

تا کنون فردی در بازسازی این صفحه مشارکت نداشته است.

🖊 شما نیز می‌توانید برای مشارکت در ترجمه‌ی این صفحه یا اصلاح متن انگلیسی، به این لینک مراجعه بفرمایید.