۱۱۰۰ واژه ای که باید بدانید

43 فصل | 171 درس

روز اول

توضیح مختصر

  • زمان مطالعه 0 دقیقه
  • سطح خیلی سخت

دانلود اپلیکیشن «زبانشناس»

این درس را می‌توانید به بهترین شکل و با امکانات عالی در اپلیکیشن «زبانشناس» بخوانید

دانلود اپلیکیشن «زبانشناس»

فایل صوتی

دانلود فایل صوتی

متن انگلیسی درس

YOU CAN’T HELP BUT WATCH

The consumer is in a quandary about making a felicitous* selection among the array* of products. The advertisers must influence the malleable* consumer, and often they do it in the most callous ways. Television offers many tangible* advantages for reaching the consumer. As a result, the consumer is inundated* by commercials. The advertiser knows that a television commercial is the most expedient way to reach large numbers of people. The cost for each commercial film is prodigious,* but because the audience is so large, the cost per viewer is negligible. Each commercial is prepared in the most meticulous* way in order to catch the attention of even the most blase viewer and hold it until the message is through.

The reintroduced “new word” should have stood out immediately. Did it? It’s callous, of course.

.

.

مشارکت کنندگان در این صفحه

تا کنون فردی در بازسازی این صفحه مشارکت نداشته است.

🖊 شما نیز می‌توانید برای مشارکت در ترجمه‌ی این صفحه یا اصلاح متن انگلیسی، به این لینک مراجعه بفرمایید.