۱۱۰۰ واژه ای که باید بدانید

43 فصل | 171 درس

روز چهارم

توضیح مختصر

  • زمان مطالعه 0 دقیقه
  • سطح خیلی سخت

دانلود اپلیکیشن «زبانشناس»

این درس را می‌توانید به بهترین شکل و با امکانات عالی در اپلیکیشن «زبانشناس» بخوانید

دانلود اپلیکیشن «زبانشناس»

فایل صوتی

دانلود فایل صوتی

متن انگلیسی درس

IT SEEMS TO WORK

Despite the antipathy* toward commercials expressed by the viewers, the remarkable success of television commercials in selling products makes it manifest that the advertiser has gleaned* what the viewer wants to see and hear from his research interview. This has helped the advertiser delve deeply into what motivates* people when they go into the supermarket to purchase products. The advertising agency is never capricious and can vindicate* spending large sums of money on research. Having uncovered what the public wants, the advertiser expedites* putting the requisite words, music, and photographs of the product on rum. He will thus replenish the never-ending, ubiquitous* television commercial supply in the hope that the consumer will remember some facet* of the rum and buy the product.

s.

مشارکت کنندگان در این صفحه

تا کنون فردی در بازسازی این صفحه مشارکت نداشته است.

🖊 شما نیز می‌توانید برای مشارکت در ترجمه‌ی این صفحه یا اصلاح متن انگلیسی، به این لینک مراجعه بفرمایید.