۱۱۰۰ واژه ای که باید بدانید

43 فصل | 171 درس

روز چهارم

توضیح مختصر

  • زمان مطالعه 0 دقیقه
  • سطح خیلی سخت

دانلود اپلیکیشن «زبانشناس»

این درس را می‌توانید به بهترین شکل و با امکانات عالی در اپلیکیشن «زبانشناس» بخوانید

دانلود اپلیکیشن «زبانشناس»

فایل صوتی

برای دسترسی به این محتوا بایستی اپلیکیشن زبانشناس را نصب کنید.

متن انگلیسی درس

IT SEEMS TO WORK

Despite the antipathy* toward commercials expressed by the viewers, the remarkable success of television commercials in selling products makes it manifest that the advertiser has gleaned* what the viewer wants to see and hear from his research interview. This has helped the advertiser delve deeply into what motivates* people when they go into the supermarket to purchase products. The advertising agency is never capricious and can vindicate* spending large sums of money on research. Having uncovered what the public wants, the advertiser expedites* putting the requisite words, music, and photographs of the product on rum. He will thus replenish the never-ending, ubiquitous* television commercial supply in the hope that the consumer will remember some facet* of the rum and buy the product.

s.

مشارکت کنندگان در این صفحه

تا کنون فردی در بازسازی این صفحه مشارکت نداشته است.

🖊 شما نیز می‌توانید برای مشارکت در ترجمه‌ی این صفحه یا اصلاح متن انگلیسی، به این لینک مراجعه بفرمایید.