۱۱۰۰ واژه ای که باید بدانید

43 فصل | 171 درس

روز سوم

توضیح مختصر

  • زمان مطالعه 0 دقیقه
  • سطح خیلی سخت

دانلود اپلیکیشن «زبانشناس»

این درس را می‌توانید به بهترین شکل و با امکانات عالی در اپلیکیشن «زبانشناس» بخوانید

دانلود اپلیکیشن «زبانشناس»

فایل صوتی

دانلود فایل صوتی

متن انگلیسی درس

GOING TO THE SOURCE

The wide diversity* of reasons people have for buying one product rather . than another are investigated by the advertising people in order to prepare efficacious* commercials. They do not have the slightest qualm about questioning the consumer about personal things in her own domicile.* The consumer is requested not to expurgate her answers. Generally, people are not reticent* and do not begrudge giving the time and effort. The questions delve rather deeply, and what the artless responses divulge* will help the advertiser decide what to put into his next commercial. After a large number of interviews, the copious* results make it feasible* to prognosticate* how well the commercial will do. The inteiViewer usually offers no gratuity to the person who has helped, but often a sample of the product is proffered* as thanks.

مشارکت کنندگان در این صفحه

تا کنون فردی در بازسازی این صفحه مشارکت نداشته است.

🖊 شما نیز می‌توانید برای مشارکت در ترجمه‌ی این صفحه یا اصلاح متن انگلیسی، به این لینک مراجعه بفرمایید.