۱۱۰۰ واژه ای که باید بدانید

43 فصل | 171 درس

روز سوم

توضیح مختصر

  • زمان مطالعه 0 دقیقه
  • سطح خیلی سخت

دانلود اپلیکیشن «زبانشناس»

این درس را می‌توانید به بهترین شکل و با امکانات عالی در اپلیکیشن «زبانشناس» بخوانید

دانلود اپلیکیشن «زبانشناس»

فایل صوتی

برای دسترسی به این محتوا بایستی اپلیکیشن زبانشناس را نصب کنید.

متن انگلیسی درس

GOING TO THE SOURCE

The wide diversity* of reasons people have for buying one product rather . than another are investigated by the advertising people in order to prepare efficacious* commercials. They do not have the slightest qualm about questioning the consumer about personal things in her own domicile.* The consumer is requested not to expurgate her answers. Generally, people are not reticent* and do not begrudge giving the time and effort. The questions delve rather deeply, and what the artless responses divulge* will help the advertiser decide what to put into his next commercial. After a large number of interviews, the copious* results make it feasible* to prognosticate* how well the commercial will do. The inteiViewer usually offers no gratuity to the person who has helped, but often a sample of the product is proffered* as thanks.

مشارکت کنندگان در این صفحه

تا کنون فردی در بازسازی این صفحه مشارکت نداشته است.

🖊 شما نیز می‌توانید برای مشارکت در ترجمه‌ی این صفحه یا اصلاح متن انگلیسی، به این لینک مراجعه بفرمایید.