Unit 9 Page 86 Lesson A1A

فصل: Touchstone 3 / : Part 3 / درس 1

Unit 9 Page 86 Lesson A1A

توضیح مختصر

  • زمان مطالعه 0 دقیقه
  • سطح ساده

دانلود اپلیکیشن «زبانشناس»

این درس را می‌توانید به بهترین شکل و با امکانات عالی در اپلیکیشن «زبانشناس» بخوانید

دانلود اپلیکیشن «زبانشناس»

فایل صوتی

برای دسترسی به این محتوا بایستی اپلیکیشن زبانشناس را نصب کنید.

متن انگلیسی درس

Page 86

Unit 9

Tech savvy?

Lesson A

Tech support

  1. Getting started

A. Listen. Kenji has a problem with his computer, but he doesn’t know how to fix it. What solutions do his friends suggest?

Kenji: There’s something wrong with my computer. It keeps freezing up. Does anyone know what the problem is?

Anita: You know what you should do? You should delete all your temporary Internet files. I forget how you do that, though.

Jennifer: I wonder if you have that awful virus that’s going around. Run your antivirus software.

Stephen: Have you checked the battery? Do you know if it’s charged?

Nela: I have no idea why it’s doing that.

Hector: It’s probably a software problem. We should call Yaman. Can anyone remember what Yaman’s number is?

Tracy: The last time I had a computer problem, I went online for tech support. But I can’t remember which Web site I used.

Omar: I know what we should do. We should all have another cup of coffee.

مشارکت کنندگان در این صفحه

تا کنون فردی در بازسازی این صفحه مشارکت نداشته است.

🖊 شما نیز می‌توانید برای مشارکت در ترجمه‌ی این صفحه یا اصلاح متن انگلیسی، به این لینک مراجعه بفرمایید.