دوره mmmEnglish ، فصل 9 : اشتباهات متداول
دربارهی این فصل:
در این دروس اما به شما کمک میکند تا از اشتباهات متداول زبان انگلیسی جلوگیری کنید.
این شامل 16 زیر است:
در این درس به شما تکنیک های ساده ی هجی کردن یا اسپلینگ را آموزش خواهم داد
در این درس 10 اشتباه متداولی که انگلیسی آموزان مرتکب می شوند را با هم بررسی می کنیم!
در این درس در مورد اشتباهات متدوالی که انگلیسی آموزان در استفاده از پسوند افعال مرتکب می شوند را بررسی می کنیم
در این درس نگاه دقیق تری به اسم مفعول های to be' and 'to go می اندازیم. به خاطر اینکه بعضی مواقع دقیقا شبیه به هم هستند.
در این درس نگاه نزدیک تری به افعال آینده در گذشته ی GO و COME می اندازیم.
در این ویدیو افعال به ظاهر ساده اما گیج کننده ی LEND و BORROW را بررسی می کنیم.
بسیاری از کلمات انگلیسی به ظاهر مشابه هستند. بنابراین تلفظ کردن و به کار بردن آنها ساده به نظر می آید. اما اشتباهاتی در این میان پیش می آید که بومی زبان ها نیز آنها را مرتکب می شوند.
در این درس با هم کلماتی با اشتراک لفظی یا به اصطلاح هم نام ها را بررسی می کنیم. این کلمات در موارد نوشتاری باید به دقت و به درستی استفاده شوند. اما در صحبت کردن به یک شکل تلفظ می شوند. پس بهتر است طرز نوشتن آنها را بدانیم.
EFFECT یا AFFECT? حتی بومی زبانان نیز در مورد استفاده از این دو کلمه اشتباه می کنند. در این درس نگاه دقیق تری به این دو کلمه خواهیم انداخت
Good یا WELL? این کلمات متداول انگلیسی گیج کننده هستند! که در این درس آن ها را بررسی خواهیم کرد
در این درس در مورد اشتباهات متداول انگلیسی صحبت خواهیم کرد
در این درس به موارد استفاده ی SO و SUCH خواهیم پرداخت
در این درس حروف اضافه TO & FOR را که گاهی اوقات سر در گم کننده هستند را بررسی خواهیم کرد
در این درس بر روی استفاده ی too' and 'enough تمرکز می کنیم. هر دوی آنها هم می توانند به عنوان فعل، اسم و قید استفاده شوند. اما چند قانون برای استفاده ی درست از آنها وجود دارد که به آنها خواهیم پرداخت.
Power یا Strength - این دو کلمه ی به ظاهر مشابه استفاده ی متفاوتی دارند که در این ویدیو آنها را بررسی می کنیم.
در این درس با استرس یا تاکید در کلمات مختلف انگلیسی آشنا خواهیم شد.
مشارکت کنندگان در این صفحه
تا کنون فردی در بازسازی این صفحه مشارکت نداشته است.
🖊 شما نیز میتوانید برای مشارکت در ترجمهی این صفحه یا اصلاح متن انگلیسی، به این لینک مراجعه بفرمایید.