سرفصل های مهم
با پشتیبانی فنی تماس گرفتن
توضیح مختصر
- زمان مطالعه 0 دقیقه
- سطح متوسط
دانلود اپلیکیشن «زبانشناس»
فایل صوتی
برای دسترسی به این محتوا بایستی اپلیکیشن زبانشناس را نصب کنید.
ترجمهی درس
متن انگلیسی درس
Calling Tech Support
I recently signed up for a new ISP for my office, using DSL. I managed to get the modem and the router configured properly, but now my email won’t work. I dug out the manual that came with the modem and called the toll-free line for technical support . I’m not a big fan of most IT departments, but if something doesn’t work, they’re the only game in town.
I explained to the tech support person that I couldn’t get my email to send or receive.
He asked me if I had checked the Ethernet connection from the modem to the router, and I said I did. Then he asked if I had run any diagnostics on the email software, and if I was able to connect to the web. I said no to both of these questions. He told me he would submit a ticket and have the problem escalated to the next level. Someone should be calling me back, he said.
I won’t hold my breath!
مشارکت کنندگان در این صفحه
تا کنون فردی در بازسازی این صفحه مشارکت نداشته است.
🖊 شما نیز میتوانید برای مشارکت در ترجمهی این صفحه یا اصلاح متن انگلیسی، به این لینک مراجعه بفرمایید.