۱۱۰۰ واژه ای که باید بدانید

43 فصل | 171 درس

روز دوم

توضیح مختصر

  • زمان مطالعه 0 دقیقه
  • سطح خیلی سخت

دانلود اپلیکیشن «زبانشناس»

این درس را می‌توانید به بهترین شکل و با امکانات عالی در اپلیکیشن «زبانشناس» بخوانید

دانلود اپلیکیشن «زبانشناس»

فایل صوتی

دانلود فایل صوتی

متن انگلیسی درس

THE ECONOMICS OF FASHION

In dress, the fashion appears to be “set” by a few foreign designers and a handful of affluent* indMduals who purchase these designs. The fashion industry is cognizant* of the fact that fashions must change rapidly and often or their economy would become stagnant For this industry it would prove fatal if it were not vigilant* and prepared well in advance for a new fashion trend. • As the old fashion becomes passe and a new fashion seems to be in the making, the garment

manufacturers cannot afford to procrastinate. They rush large sums of money into production for a mass market. Having invested heavily, the manufacturers do everything possible to tnfluence and motivate* the purchasers. Through every facet of publicity and advertising the industry exploits* the natural desire for people to be au courant* with the latest fashions.

مشارکت کنندگان در این صفحه

تا کنون فردی در بازسازی این صفحه مشارکت نداشته است.

🖊 شما نیز می‌توانید برای مشارکت در ترجمه‌ی این صفحه یا اصلاح متن انگلیسی، به این لینک مراجعه بفرمایید.